понеделник, декември 27, 2010

Едно от лицата на Истанбул

27 декември е, 1 (словом: един) ден не ми стигна, за да слея коледните почивни дни с отпуската + новогодишните почивни дни, та съм в офиса...
Какво да се прави, не се оплаквам, щото цяла година взимах отпуск, когато си пожелая и чак се учудих, че са ми останали още 3 дни за тази година... Та от утре, надявам се, да изчезна до догодина :)

Ама стига философия, какво заглавие поставих на статията, а за какво взех да пиша... Много се разсейвам тези дни. Онзи ден, каква разсеяност ще да е била, смъкнах полилея в стаята ми, докато се опитвах да го изчистя. Ще каже човек, че съм голямата домакиня... Веднъж годишно го чистя тоя полилей и то се случи точно на Бъдни вечер, когато няма никой вкъщи и всички приятели празнуват със семействата си... Та стоях на тъмно. Голяма романтика беше, няма що :)

Както и да е, ето малко снимки от улиците на Истанбул, докато се шляехме с апарати в ръка :)

п.п. Ако тези хора разберат, че съм ги снимала, дали ще ме съдят? Мисля, че снимките добре се получиха, пък и аз съм готина "фотографка", надявам се да ми простят ;)



















Тези последните младежи не са гейове (предполагам де, знае ли човек все пак)... Просто се бъзикаха за целите на изкуството :)

Горната червена къща от предната снимка пък била някаква известна къща от някакъв сериал, който давали по Бг ТВ, накараха ме да я снимам, но честно казано за сън нямам време, камо ли за сериали...
Весели празници и много готина Нова година :) 
Аз вярвам, че ще е така ;)


3 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Интересни снимки си направила :) Видях клипчето към предния ти пост ... Хареса ми .. незнаех, че слушаш такава музика .. мислех, че харесваш по-леките неща.
    Мерна ми се тази песен: Bullet For My Valentine performing Tears Don't Fall.

    ОтговорИзтриване
  3. В интерес на истината, Краси, аз слушам доста хард музика, но както се досещаш, тя не е за масовката и затова си я слушам вкъщи насаме със себе си:)

    ОтговорИзтриване