неделя, януари 16, 2011

All We Need is... One Love

Някои ми дрънкат, че нямало такова нещо, наречено любов, ала-бала...
Същите тези някои, в същото време, и ми реват, че "Животът е скапан и гаден!"
Мда, мили мои, такъв е, ако не си отворите очите и душите към хората и живота... Няма начин да не е...


А ако има една истина, в която да съм убедена за този живот, тя е, че сме родени за да обичаме... Това е... Без обич и взаимност човешкото същество е загубено в бездната на самотата, унилостта, нещастието, болката, мрака...


Затова... обичайте! Обичайте човека до вас, обичайте живота, обичайте красотата около вас, полъха на вятъра, миризмата на чистите дрехи, уханието на едно бебе... Няма значение какво обичате, просто обичайте и не очаквайте нищо насреща... Това е истинското щастие...


Аз обичам много неща и няколко души... 
Аз адски много обичам, обаче, две неща - морето и компанията на приятен човек до мен...


Ето какво оставихме за спомен от този уикенд, втори уикенд на 2011-а :)
















Ако имаш любов, не се нуждаеш от нищо друго. Ако ли нямаш, не е от особено значение какво друго имаш... 


1 коментар: