сряда, февруари 02, 2011

Зима, зима... какво като е зима :)

Добре де, студено е, плащаме повече ток и тем подобни домакински драми :)
Обичам зимата, нищо, че съм влюбена в морето. Планината ми е любовник № 1:) 
Тъй... миналата неделя се насладихме на зимното море, зимния пясък, зимна Варна :)
Ето малко визуални неща за една нетипична зимна разходка край морето и около него :)











За тези снимки получих следния коментар "Какъв е този баланс на бялото бре? :)))) Розови кози!"




Рибарското селище беше обичайно за този сезон - пусто. Само едно семейство се навърташе в околността, по-скоро децата им :)
Бяха изключително любезни, като ни поканиха да се постоплим вътре. Не се възползвахме, че ставаше късно и слънцето почти залязваше, та ги оставихме и се запътихме към едно място, което с увереност мога да кажа, че е проектирано за мен :)





Кой обича повече от мен Варна, а? :)
Много си я обичам, много много мноооого... :)

След като се насладихме на мъглива Варна от Панорамата на Галата, се запътихме към любимо място за приказки  и готино чайче:


Мдаа, Мотор Бар... Много приятен интериор, нищо, че се пуши вътре, вентилационната система е на ниво...
Музиката е приятна, даже супер готина, персоналът е внимателен и обстановката много допада :)
Може би единственият кусур (за мен де) е, че е близо до "Мъчителницата", т.е. т. нар. ВИНС :)

Една зимна неделя... край морето... ;)






Няма коментари:

Публикуване на коментар