понеделник, декември 20, 2010

Sea, sand and sun




Добре де, може би 'mountain, snow and wine' :)
Ама нали не искаме да сме от хората, които цензурират първо и предимно себе си? Нали? :)


Вънка било 7 градуса (по Целзий), вътре е... не знам колко е... До климатика е 28, до прозореца (де факто до мен) е най-много 19-20...
Относително е, сиреч...


Та щом е относителноооо, дайте да си помечтаем, вместо да отричаме това и онова, щото било 20-ти декември и оставали точно 365*2+1 дни до Апокалипсиса на маите или там както го наричат Те...


Хайде аз почвам с мечтите... 
Затварям очи лекинкооо... Звучи песничката от горния клип... Игнорирам обстановката, щот само да ви попречи да се концентрирате (да не забравим, че съм счети ;) ).
Та така...
Очите затворени леко, звучи чил музика, топличко е, вънка снежна зима, чайчето е под ръката ви... 
Е, къде сте? :)
Как сте? :)
Какво виждате, правите, чувате? :)
Как е около и вътре във вас? :)


Аз лично прелитам от място на място... Ту съм на някакъв тропически остров и с коктейл в ръка лежа на плажа, ту съм пред камината на някоя планинска хижа с чаша винце до мен...
Първия път виждам безкрайния хоризонт на океана, втория - високите снежни върхове около мен...


..........
Някой чука на вратата... Не, не на хижата, не на вилата, а на офиса :)
Отварям очи, виждам папката пред мен, телефоните до мен, клавиатурата под ръцете ми...
"Да! Влезте, моля..."...

Няма коментари:

Публикуване на коментар